Saturday, February 23, 2008

Way making Money...

Buat Duit Dengan Myspace
So kawan2.Try this..Salah satu cara utk dapatkan duit.Cuma perlu clip ja. Aku telah mencubanya.Setakatkan ini bleh la.Bagi seorang student mcm aku ni. Rm300-Rm500 setiap seminggu memang boleh dikatakan cukup bagi saya. By the way,sebelum aku join benda nie.My friend telah tunjukan kt aku bg nk buktikan yang dia x tipu.hahah.mula2 aku pun cuak tp dia siap tunjuk kita leh check amount yg kita dapat.Membe aku 2 dalam 1 minggu leh dapat RM200.Kita ok ar kan..

By the way, it up to you guy.But just try it.hahahah..I also do the same.
Neway take care and see ya...

So i live u guy a banner again..:P
Buat Duit Dengan Myspace

1 comment:

Razif Yusof said...

Not bad... :P

mybe sini pun leh wat duit...modal TEKUN bagi pinjam lagi... gomen pun support...

http://ajib2007.blogs.friendster.com/

all d best...