Wednesday, April 9, 2008

dari pagi ke ptg...In my mind.


Hahhaa...gua xtao nk tulis pa..hari ni gua manyak bosan.clas pun x p ari nie..hahah.asignment pun xbwt.ish2 apa nk jadi ni jan.anyway,it my life for this moment and i like it even it is boring.I KNOW!!!!!!!!!!!!!!doig my master not easy but buat2 senang sudah..janji lepas(hahah.) Gua mau cita pasai awek ar...Gua x hensem tp dh 3 org awek willing to die for me.hahah(Bangga cm bangla seh) Sorang nie gua minat gila kt dia.Tiap2 hari gua ikut dia.Mana dia p pun gua mesti ikut dia.Dia malu2 ngn gua.Then one day, time gua dok ikut dia ja.Dia terus ckap kat gua..."PLZ la...jgn ikut saya kalau tak saya bunuh diri ok!!!!!"...ish x sangka dia sanggup bunuh diri sb gua, terharu gila.14 hari 3 jam setengah gua x tdo beb.hahah.Yg ni ada lg sorang, membe gua, dia keja kt Menara TM kat PJ 2. Gua slalu tepon dia, layan baik punya. Dia keja tingkat 37.Tinggi beb.Tp hati dia ngn gua tetap dekat :P. Satu hari 2 dh x tahn dh sebab gua selalu call dia, dia dh xtahan kot, dia ajak jumpa, pergh jumpa kt bumbung bangunan tempat dia keja lagi bebe. Jam 5.45pm selepas dia keja. Dia kata senang skit jumpa kt situ sb dkt ngn opis dia. Gua pun g jumpa dia kat bumbung manara TM 2. Jumpa2 dia ckp "PLZ la awak, jgn call saya kalau x saya terjun!!!' gila beb sb terlalu asyik ngn x dpt tahan sb slalu all dia sanggup mati demi gua,(takut gua nya bil melambung)Ni ada lg sorang awek beb, cun gila cm Meg Ryan.Gua mamang minat gila beb kt dia, gua slalu ngorat secara physical ja(cmna 2 ek)satu hari tu birtday dia, gua g jumpa dia, gua ckp gua suka kt dia then dia kata"Langkah mayat saya dulu"huhu..terharu gua beb.ramai gila2 awek2 saggup mati sb gua. maybe sabab 2 la gua ambil masa yg lama nk cr awek nie...bukan pa takot awek2 2 sumua bunuh diri lak. :P

5 comments:

Stolen Angel said...

sound interseting. no woman no cry...

Ezzeline said...
This comment has been removed by the author.
Ezzeline said...
This comment has been removed by the author.
Ezzeline said...

ntorn kUat beranGan la..ape!!
hehehe~

BusBy Babe said...

hahah..mana da brangan lor..
hakikat awek mmg d0k bwt cm 2 kat i taw..
hahahahah